Honda CBR 500 Riders Forum banner
81 - 100 of 103 Posts
Zamówiłem kilka błotników OEM z hondaparts-direct (są tanie!) i zamierzam spróbować zrobić jeden sam. Poświęciłem trochę czasu na przestudiowanie linii na standardowym błotniku i myślę, że przycięcie go i ukształtowanie za pomocą włókna szklanego powinno być (relatywnie rzecz biorąc) dość łatwe.

Edycja: Nadal zainteresowany jednym, który mogę po prostu kupić i nie muszę się z tym męczyć
Czy kiedykolwiek udało Ci się to zrobić?
 
Did you ever get to do this ?
Czy kiedykolwiek udało Ci się to zrobić?
Skróciłem błotnik, ale jestem bardzo zajęty i jeżdżę na rowerze prawie codziennie, więc nie mogłem go rozebrać do testów. Wkrótce będzie za zimno na jazdę i obiecuję zaktualizować, gdy tylko będę miał okazję poczynić postępy.
 
w końcu dostałem odpowiedź od gościa robiącego tailtidy.
Dwa modele jak na załączonych zdjęciach.
Jeśli będzie zakup grupowy, mogę pomóc. Ale pojedynczo, nie mam czasu. Dużo zajęty w dzisiejszych czasach.
Byłbym zainteresowany tym z światłami i uchwytem na tablicę rejestracyjną. Policjanci w mojej okolicy mieliby ubaw zatrzymując mnie za zintegrowany system. W żaden sposób by to tu nie przeszło. :( Wróciłem z Tajlandii miesiąc temu - powinienem był to wtedy po prostu wziąć, co? ;)
 
You got one! :hellobye

Now let's see some pictures of it installed :thumbsup

:beers
Mam to teraz w garażu u znajomych, ale mam nadzieję, że uda mi się nad tym popracować podczas przerwy świątecznej lub w okolicach Bożego Narodzenia, kiedy będę miał kilka dni wolnych od pracy (bo dostałem też wszystkie moje rzeczy Targa). Ale naprawdę doceniam to, że poświęciłeś czas i trud, żeby mi pomóc :spin
 
Szukałem bez końca "prawdziwego" ogona i w końcu wygląda to na rozwiązanie! Jestem za jednym bez uchwytu na tablicę rejestracyjną i świateł. Oby była to grupa zakupowa, albo kupię to od razu!
 
Wysłalem pilotowi prywatną wiadomość około tygodnia temu. Nadal czekam, naprawdę chcę jeden zdobyć. Jestem również za zakupem grupowym. Ale jeśli nie, jestem również gotów kupić indywidualnie.
 
Czy komuś udało się zdobyć jeden z tych zestawów od chłopaków z Bangkoku? Próbowałem się z nimi skontaktować przez Facebooka, ale bezskutecznie. Nie odpowiedzieli na moje zapytanie o zakup. Zapłaciłbym dobre pieniądze za jeden z tych eliminatorów błotnika!
 
Próbowałem się z nim skontaktować również na Facebooku, ale bezskutecznie. Będę jednak kontynuował poszukiwania online... Zdecydowanie chcę zrobić jeden ze zintegrowanych zestawów tylnych świateł.
 
Czy ktoś może mi powiedzieć, ile fińska tablica o wymiarach 200 mm (długość) x 165 mm (szerokość) zakryłaby eliminator błotnika R&G bez cięcia?
Honda CBR500R/CB500F/CB500X ('13-) - Tail Tidy Licence Plate Holder LP0141BK

Chciałbym kupić zestaw, aby pozbyć się standardowej łopaty do śniegu, ale nie wiem, jak tablica pasuje do zestawu. Nie powinno być żadnych problemów? Martwię się głównie tym, czy długość tablicy jest wystarczająca i czy uchwyt tablicy nie będzie za bardzo wystawał spod tablicy.
Lub jakieś inne opcje zamiast R&G, najlepiej w Europie?
 
Chciałem tylko trochę posprzątać swoje, ale nie wydawać żadnych pieniędzy...

...więc zdjąłem wspornik, do którego przykręcona jest tabliczka i odciąłem kilka cali plastiku, następnie tabliczka jest przykręcana do otworów, do których przymocowany był wspornik:

przed/po/usunięto
 

Attachments

....więc zdjąłem wspornik, do którego przymocowana jest tablica rejestracyjna i odciąłem kilka cali plastiku, tablica rejestracyjna jest następnie przykręcana do otworów, do których przymocowany był wspornik:

przed/po/usunięto
To jest dobre lol
Byłem tak zdesperowany, żeby wyglądało czyściej, że zrobiłem to sam.
W końcu dostałem ten fender delete z Bangkoku. Część wygląda całkiem solidnie (spodziewałem się jakiegoś taniego, za bardzo drogiego plastiku).

Spodziewam się, że dziś wieczorem będę miał czas, żeby dowiedzieć się, jak to zainstalować. Nie trzeba dodawać, że jeśli jeszcze nie wiecie; jest to prawdopodobnie trwała modyfikacja. tzn. Nie będzie powrotu do stanu fabrycznego po zmodyfikowaniu motocykla w celu dopasowania części z Bangkoku. Będziesz musiał nie tylko odciąć ramę pomocniczą, ale także światło stopu i kolejny kawałek plastiku, w którym oryginalny błotnik styka się ze spodem motocykla.
 
....więc zdjąłem wspornik, do którego przykręcona jest tablica, i odciąłem kilka cali plastiku, tablica jest następnie przykręcana do otworów, do których przymocowany był wspornik:

przed/po/usunięto
Zrobiłem to samo. Ogromna poprawa wyglądu za niewielki wysiłek.
Zachowałem jednak boczne odblaski. Wygląda na to, że dodałeś dwa mini boczne odblaski do tablicy rejestracyjnej. Czego użyłeś?
 
Zrobiłem to samo. Ogromna poprawa wyglądu za niewielki wysiłek.
Zachowałem jednak boczne reflektory. Wygląda na to, że dodałeś dwa mini reflektory boczne do tablicy rejestracyjnej. Czego użyłeś?
Wygląda na to, że użył tego:
License Plate Bolt AND Wing NUT SET With Round RED Reflector | eBay

Może to brzmieć jak duże zadanie, ale czy ktoś próbował zamontować tył z 2016 roku do 2015? Jeśli to działa, możesz użyć tego:
Honda CBR500R/CB500F (2016+) Fender Eliminator - Vagabond Motorsports
 
81 - 100 of 103 Posts